نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان در جریان یکسال

   

   

  

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان رهام یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ http://rohham.blogsky.com/

خدا خدا
چقدر نفسه این موش موشی

شهره یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام تولد نیکان عزیز مبارک خانومی . من هنوز آنکارا هستم مصاحبم تمام شد . خوب بود و تا ۲ ماه دیگه پکیج مربوط رو میگییریم . شهره پر . شهره پر

نگاه یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ

وای عزیز دلم چقدر تو ملوس و خوشگلی نیکان گله .
تولدت مبارک خاله . انشاء الله زیر سایه پدر و مادرت تولد ۱۰۰ سالگیتو بگیری . دوسسسسسسسسست دارم .

مامان و بابای طاها چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.tahakochkolo.blogfa.com

ای کاش این عکس خوشکلارو میشد بزرگتر دید. حیف پسر به این خوشتیپیه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ق.ظ

وای خدای من چه موش کوچولوی خوشگلی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد