نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

جشن تولد من ومامان

 

 

 

  

بعله بالاخره جشن تولدمونو (تولد من ومامانی که دیروز بود)برگزار کردیممممممممممم 

اونم چه جشن تولدی!!.......... 

جای همتون خالی بود 

اول از همه باید از خاله های گل ومهلبونم یه عالمه تشکر کنم که اینهمه به من لطف دارن و واسم اینجا یادگاری های خوشگل مینویسن..... 

بعدشم باید بگم امروز شنبه من رفتم واکسن بزنم ...اما گفتن برو وفردا بیا  

قدم ۷۲ سانتیمتر....وزنم ۹کیلو و ۲۰۰گرم و دور سرم هم ۴۶.۵ بود....خوب خانم دکترگفت همه چیز  خیلی عالیه و نه اضافه وزن دارم و نه کمبود ...رشدم هم خوب بوده.... وهمه چیز نرمال و عالی ...

مامان وبابایی کلی حال کردند واسه خودشون 

چندتا از عکسای تولم توی ادامه مطلب هستش  

چند تاعکس  هم رفتم آتلیه گرفتم..البته با کلی ادا و اصول....که تا چند وقت دیگه میزارم توی وبلاگم 

برای دیدن بقیه عکسام به ادامه مطلب بروید ...لطفا

 

  

 

نظرات 15 + ارسال نظر
آروین و مامانی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

نیکی جون خدا رو شکر همه چیزت نرماله خیلی خوشحال شدم خوشگله خاله بوس

آروین و مامانی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ

مامانی من دارم بال در میارم از خوشحالی آخه شما همشهریه ما هستین اگه بدونید چقدر دلم برا اصفهان تنگ شده البته سالی یکبار میایم برای عید نوروز من از الان خوشحالم و دارم خدا خدا میکنم زودتر بگذره آخه ما فیلیپینیم همسرم داره دندانپزشکی میخونه .

منم خیلی خوشحالم که یه همشهری دیگه پیدا کردم
عزعیم انشالله یه روزی میایی و حتما حتما قرار میزاریم که همدیگه رو ببینیم

آروین ومامانی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

مامان مهربون بابت اون آدرس ممنون
خیلی مچکرم محبت کردین
دوستون دارم خیلی بالخصوص که همشهریم هستیم و به من یه حس خوبی دست داد
از طرف من اصفهان رو خوب نگاه کنید

مامان طاها یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.tahakochkolo.blogfa.com

به به چه عکسای خوشگلی داری. نیکانم تولدت مبارک همچنین شما نیکی جان. عزیزم عکسای بیشتری از دلبند شیرینمون بذار. امیدوارم سالهای سال تولدشو جشن بگیرین و خوش بگذرونین.
نیکی جان کجای اصفهان میشینید. ما دروازه شیرازیم کوی امام جعفر صادق. منم دلم واسه اصفهان تنگ شده . خیلی دوست دارم باهاتون آشنا بشم . دعا کنید منم یه روز با شوشو و پسرم برگردم اصفهان.خدااااااااااااااااااااااااااااااا

مامان طاهای عزیزم منم دوست دارم هرموقع که اومدی اصفهان ببینمت...حتما خبرم کن

فرشته مامان امیر طاها یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.amirtaha1388.persianblog.ir

اخ جانم خاله تولدت مبارک الهی که ۱۲۰ ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی خوشگلم
می بوسمت عسلی

خاله مهسا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ق.ظ

سلام نیکان جون خاله امیدوارم 100 ساله دیگه هم زنده باشی خیلی دوستت دارم اگه یه روز نبینمت میمیرم

لاله و کسرا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ق.ظ

سلام خاله جون
تولدت مبارک همینطور هم تولدت مامانی مبارک باشه
خیلی خوشمل و خوشمزه شدی واسه همین که مامانت نمیاردت تو قرارهای کلوپ !!!!!!!!!!!
بوس به اون لپای گوگولیت

نگاه دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ق.ظ

ای نیکان شیطون بلا چه کیک تولد خوشگلی داری خاله . منم کیک تولد به خاله کیک تولد می دی این خاله ات خیلی شکمو فقط حواسش به کیک تولدت تو عکسه . نیکان من کیک تولد اونم از نوع کفشدوزکیش می خوام یالی یالی
نیکان بلا تولدت مبارک

آرام دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ق.ظ

خاله جون بازم تولدت مبارک عسلی .

مامانی رو از طرف من دوتا بوس بکن و ازش تشکر کن عزیزم .

راحیل دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

نیکیییییییییییییی دلم ضعف رفت واسه این پسمل خوشمزه خدا.دلم میخواد بچلونمش.ما قول میدیم چشمش نکنیم.تو رو خدا این دفعه بیارش.بوسسسسسسسسسسسسسس.تولد نیکان گلی و مامانش مبارک.ایشالاه همیشه شاد و خرم با هم باشین.

آروین و مامانی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ

خانم خانما تولدتون مبارک
صد سال به این سالا
امیدوارم زود زود به همه آرزوهاتون برسین
بوس

نگاه دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

نیکی خانومی تولدت مبارک انشا الله که هزار ساله بشی و سایه ات روی سر پسر نازت باشه . بوووس

مامان رهام سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ق.ظ

این پستت رو با گوشیم باز کردم
تا عکسشو ذخیره کنم
خیلی موشه.
منم میکم بیشتر ازش عکس بزار
اینا فقط دهنمو آب میندازه سیر نمیشم

سارا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.ninighashangeh.blogfa.com

سلام مامان نیکان

وای چقدر نازه این نیکان از طرف من ببوسش

من با اجازه شمارو لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی

باشیم

مادام یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ق.ظ http://boofy.ir

سلام مامانی
با آرزوی سلامتی برای نی نی شما

برای دیدن بیش از 60 نمونه از قالب های ما

به سایت کوکانه ما دعوتین...

سفارش در سایت ما چند ویژگی خوب داره..

*پشتیبانی همیشگی...

*سرعت لود و کیفیت قالب..

*ابزارهای جانبی و فانتزی...

*وتنوع بسیـــار خاص و کودکانه...

خوشحال میشیم کارهای جدید مارو هفتگی دنبال کنید

boofy.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد