نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

تولد ۵ ماهگی

 

سلام  

 امروز تولد ۵ ماهگی منه یعنی من از امروز ۵ ماهه می شم دیگه میشه بهم گفت آقا نیکان 

راستی دیشب همراه مامان و بابا رفتیم خونه مدیسا جون و تا ۲ صبح اونجا بودیم منم مث همیشه هی گریه کردم 

آخه چجوری به این مامان و بابایی بگم که من واسه خوابیدن فقط خونه خودمونو میخوام؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بعدش هم مامان و بابا تا ساعت ۴ صبح توی خیابونا بودند آخه خیابونا خیلی شلوغ بود همه داشتند بوغ میزدند و شعار میدادند مامان میگه یه انقلاب شده همه اینا واسه رئیس جمهوره!!!!!!!!! 

 من که نمیدونم رویس جمهور کیه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد