نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

باغ بهادران

                         

   

عمومحسن پسر عمه بابا در حال فلوت زدن 

    

 

ادامه داره.......          

                        

  .  

 امروز مامان بزرگ بابایی یه مهمونی  توی باغ بهادران داده بود همه را هم دعوت کرده بود ...به من که خیلی خوش گذشت اصلانم گریه نکردم خدا کنه صد و بیست ساله بشه

                             ((خیلی منو دوست داره منم خیلی دوستش دارم))

 صندلی سفارشی وسط روخدونه واسه من و مامانی 

     

 

   

عمومحسن پسر عمه بابا در حال فلوت زدن 

             

                        

نظرات 8 + ارسال نظر
شهروز دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

من بطور خیلی اتفاقی وبلاگتو دیدم نیکان خان
باید بگم خوش بحالت که اینقدر خوشگلی و مامانی به این مهربونی داری

مامان آرشا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://arsha.blogfa.com

سلام عزیزم ... ماشالا چقدر نانازی...

به این مامان بی معرفتت بگو کلی دوستای اصفهانی داری و تحویل نمی گیریااا

ما توی نی نی سایت بخش تبادل نظر و مامانای اصفهانی هستیم... بهمون سر بزن تا بیشتر آشنا بشیم...

سلام مامان آرشای عزیز لطف کردی به وبلاگ ما سر زدی عزیزم چه پسر خوشگلی داری ..با اجازت من وبلاگ پسرتو لینک کردم تو هم اگه دوست داشتی اینکارو بکن
در ضمن اگه میشه تو هم بیشتر به ما سر بزن

نیوشا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ق.ظ

به به...به این شازده پسر..ماشالله پسر ..ماشالله پسر

خاله زهرا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

عزیز خاله، الهی خاله فدات بشه که تو اینقدر نازی

همکار خاله زهرا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ

وای عزیزم تو چقدر ناز و خوشکلی

بابا فرزاد دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

نیکان عزیزم خیل دوستت دارم .امید وارم همیشه شاداب و با طراوت باشی
هزار بار فدات میشم....................................
تمام امید آینده من تویی

سجاد ام ال بی کی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://MLBK.33ir.com

سلام... خسته نباشید... وبلاگ خوبی دارید... من سجاد هستم... اگه با تبادل لینک موافقید من را با نام "سجاد ام ال بی کی" لینک کنید و خبر بدهید تا شما را با چه نامی لینک کنم.... ممنون سجاد

آقای سجاد عزیز با عرض پوزش این وبلاگ مال یه پسر کوچولوئه و فقط دوستای خیلی کوچولوی اندازه خودشو میتونه لینک کنه..از اینکه لطف کردید و نظر دادید یک دنیا سپاسگذارم

خاله مهسا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ق.ظ

چه عجب بالاخره د یدیم بابا فرزادتم نظر داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد