نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

عکس

   

نظرات 7 + ارسال نظر
مامان رهام چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

خدا خدا
لباس سفیدش که نوار قرمز داره مثل ماله رهامه
فقط چون شماره صفرش رو گرفته بودم رهام نتونست بپوشه
آپ کردم
زود بیا

mitra چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست خوب وبلاگت بسیار عالیه اگه بتونی مطالب را زیاد کنی خوبترم میشه

فرشته مامان امیر طاها جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.amirtaha1388.persianblog.ir

اخ جیگر را ببین چه خوشگل شده .....

آروین و مامانی جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام نیکی جون
عزیزم ممنون از محبتت. خانمی شما زحمت خودت رو کشیدی ولی من موفق نشدم به سایت وارد میشم ولی چیزائی که شما گفتین رو نمیبینم به غیر از اون شماره ها که نشانگر صفحات هستش .
به هر حال ممنون از لطف شما
منم بی خیالش شدم
ایرانم که اومدم چشم حتما باهاتون وعده میذارم
ببوسین پسر خوشگل رو

آروین و مامانی جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

نیکان جونم براش اسفند دود کنید آخه خیلی ماهه

مامان رهام شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

دوووووووووووووستش دارم نفسمو
اون لبای غنچه خدا
کم عکس می زاری هاا

ارام دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ

نیکی جون دستت درد نکنه خانومی خیلی لذت بردم از عکسای نیکان .

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد