نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

اولین گام

امروز اولین قدممو بصورت کاملا مستقل بر داشتم   

میخواستم بگم که دیگه میتونم رو پاهای خودم بایستم

 فقط ۲ قدم...بسمت مامان ولی تا دیدم مامانی خیلی ذوق زده شده دیگه نشستم که زیادی خوشحالش نکنم...هه هه هه  

 

راستی خوب شد خاله مهسا یادم آورد...صحبتم میکنم اینطوری 

 

اَوْ   ..یعنی: الو 

 

بباببا...یعنی : بابا 

 

مماممان...یعنی : مامان 

 

آوْ.....یعنی : آب 

 

داخ....یعنی داغ  

 

پیف....یعنی:پیف کردم 

 

اَهههههههههه....یعنی: دعواتون کردم....بدم میاد...حرف نزن...به من توجه کن...نمیخوام...نمیشناسمت(خلاصه کلمه اَه بنا به موقعیتش کاربردهای زیادی در زبان نیکانی داره)  


اَدَدَبودَ 

دَدَدَبودا 

و.....

  

  

نظرات 18 + ارسال نظر
خاله مهسا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام عزیزم تو علاوه بر این که میتونی بایستی تازگیها حرف هم میزنی البته فعلا فقط جیغ و داد میزنی قربونت برم

نونوش مامی آرتین شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.asalemami.blogfa.com

مرسی که سر زدی به ما

نیکان گلتو ببوس از طرف من و آرتین
خیلی ماه و جیگره

سفرنامه پرنیان شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://parniansafar.persianblog.ir/

سلام
ببخشید دیر جواب دادم
تقصیر بابایی بود!
لینک نیکان جون اضافه شد

مامان رهام شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

تبریک تبریک
خوشحالیامون چقد بهم نزدیکه.
راستی از مامان عیسی هم پرسیدم تو هم بگو منوی غذایی نیکان چیه؟
مرسی گلم

خاله زهرا یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ

الهی خاله فدات بشه
امیدوارم قدمهای خیلی خیلی بزرگی توی زندگیت بر داری
دلم خیلی برات تنگ شده

آروین و مامی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

الهی بگردم که راه افتادی انشالا همیشه سلامت باشی و روی پاهای خودت
بوووووووووووووس
چقدرم شیرین زبون شدی نیکان جون.معلومه خیلی خوردنی شدیا
مامانش اهل چت اگه هستی منو ادد کن

آروین و مامی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

این رو خصوصیش کن نیکی جون
باران رنگی البته سر هم در یاهووووووووو
اونم تیکرا رو پیدا کردم عزیزم فقط از خونه یکی دوستام رفتم من تو یاهو سرچ میکردم برای همینم پیداش نمیکردم
بووووووووووووووس

مامان رهام سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

عجب وبلاگ بهاری ای شده عسلم

sekret سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.1ye2ne.blogfa.com

سلامی به گرمای بخاری خونتون تو این هوای نسبتا زمستونی

به وبلاگ من سر بزن اگه خوشت اومد و مایل به تبادل لینک بودی من رو به اسم : پسمله فینگیلی لینک کن بعد به من از توی قسمت نظرات وبلاگم خبر بده ، لینک سایتتو بزار و بگو به چه اسمی لینکت کنم
از آشناییت خوشحال شدم
منتظرتم
فعلا بابای
[قلب][چشمک]

آزاده مامان دیانا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ http://diana1386.blogfa.com

خب پس به سلامتی. دیگه باید خیلی خیلی مواظبش باشین چون نوپایه و عشق راه رفتن داره بی کله راه میرن!!
نیکی نازنازی رو ببوسین. منتظر دیدن عکسهای ماه اولین تولدش هستم

نگاه یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ http://zanan-zendegi.blogfa.com/

اولین قدمت خاله مبارک باشه . امیدوارم قدمهای محکم و بزرگی تو زندگیت برداری ... نیکان گله فقط عکستو دیدم اما خیلی دوست دارم . بوس یکی این لپت بوس یکی اون لپت

مامان طاها یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.tahakochkolo.blogfa.com

سلام نیکان جونم چطوره. ماشالله قدم برداشتنش مبارک . حتما هواشو که دارین. طاهای من با روروکش دیگه میدوه. ولی نمیدونم چرا نمیشینه. همه هم سنو سلاس میشینن. به ما هم سر بزنید. با بای

مرجان مامان ایلیا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.shazdekocholo87.blogfa.com

سلام سلام
نیکان عزیز خاله اولین قدمهای استقلالت مبارک . امیدوارم همیشه روی پای خودت بایستی و راه بری و گامهای موفقیت رو یکی پس از دیگری بپیمایی .
به مامانی بگو به ما هم یک سری بزنید . ما رو فراموش نکنی همشهری .
یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسس

مونا مامان گلسا یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.golsa-1387.persianblog.ir

آفرین عزیزم مبارکه راه رفتنت.بوس

مینا یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ http://radinkocholo.persianblog.ir/

قدم برداشتنت مبارک نیکان عزیز
انشاالله به زودی راه می افتی و برای مامانت می دوی و مامانت هم ثانیه به ثانیه مثل من قربون صدقت میره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

خرید لباس بچه و روتختی و ...... از فروشگاه www.e-koja.com

آروین و مامی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

نیکی جون چرا نمیای اپ.............
شاید بیش از ۱۰۰ بار اومدم............
نیکانم خوبه...............
من کم کم دارم میام..............

لاله شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ

ماشالله گلم که دیگه هم حرف میزنی
قلبونت بشم خاله که اینقدر بزرگ شدی
بوسسسسسسسسسسس
مامانش پس عکساش کو!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد