نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نظری بر گذر بر زمستان ۸۸

من و بابام  توی رستوران آلاچیق  

                           من و ماهان

اولین نشست رسمی من و دوستم ماهان (پسر خاله شیرین) 

پل خواجو 

من و پل خواجو   

                     پارک آیینه خانه

 پارک آیینه خانه 

 

قورمه سبزی مادرجون 

قورمه سبزی مادرجون 

شونه 

بیا موهاتو شونه کنم  

                 

مانی و مدیسا و نیکان و پارساو روژین

از بالا به پایین.... مانی..مدیسا..نیکان...پارسا...روژان(نی نی های دوستای بابایی) 

 

مانی ..پارسا..نیکان..مدیسا 

 

مانی -پارسا- نیکان- مدیسا 

نظرات 1 + ارسال نظر
آروین و مامی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ

سال ۱۳۸۹ مبارک امیدوارم همیشه شاد شاد باشین
نیکی جونمم ببوسین
من اول فروردین برای تولد اروین اپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد