نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

تولدت مبارک بابا فررزاد عزیزم

امروز یه روز خیلی مهمه  

امروز یعنی ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ روزیه که بابا فرزاد عزیزم ۳۲ ساله میشه  

                   

امروز قراره که به من و بابا و مامان خیلی خوش بگذره  

                      

 تولد تولد تولدت مبارک ..برو شمعا رو فوت کن هزارسال زنده باشی

بابا فرزاد مهلبون الهی که ۱۲۰ ساله بشی    

                       

این دومین باره که تولدتو میبینم  

 بابا جونم دعا میکنم که هر شمعی که امشب خاموش میکنی چراغ یکی از آرزو هاتو خدا روشن کنه 

یادت نره من و مامانی خیلی خیلی دوستت داریم 

 تولدت مبارک

                                      

             

نظرات 4 + ارسال نظر
نگاه یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

نیکان جان تولدت بابایی مبارک باشه . انشا ءالله که هزار سال سایشون رو سرت باشه گلم و هزار سال در کنار مامان مهربونت باشند . بوووس واسه نیکی و نیکان

مامان طاها دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.tahakochkolo.blogfa.com

سلام نیکان جونی تفلد بابائی مبارک. انشاالله که کنار بابائی و مامانی عید حسابی بت خوش گذشته باشه. نیکی جان امیدوارم بهتون خوش بگذره اگه عکس گرفتین مارو خبر کنین

خاله مهسا چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ق.ظ

نیکان جونم به مامانت بگو زود به زود واست بنویسه

ش. یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://negarnazgol.blogfa.com

سلام اولین باریه که مهمون وبلاگت هستم . تولد بابایی مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد