نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

اولین باری که توی تخت خواب خودم خوابیدم

امشب واسه اولین بار ....بالاخره توی تخت خودم خوابیدم 

حسابی دارم لذت میبرم ...الان من خوابیدم و مامانی داره از قول خودش واسه من مینویسه 

نمیدونید چه کیفی میدههههههههههههههههههه 

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

نظرات 2 + ارسال نظر
پری وش شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

چه قدر وبتون عروسکی و نازه......

آدمو می بره به دنیای بچگیش......

ولی وب من بزرگونه است و غمگین!

مامان سارا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://dokhtaramsara.blogfa.com

به سلامتی:)
پس دیگه حسابی بزرگ شده :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد