نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان ۱۰ ماهه شد

پسر عزیز تر از جونم بالاخره ده ماهه شدی و من ده ماه تمامه که احساس قشگ مادری را با تمام وجود حس میکنم ....

                        

پسر عزیز تر از جونم بالاخره ده ماهه شدی و من ده ماه تمامه که احساس قشگ مادری را با تمام وجود حس میکنم .نیکانم تو بزرگترین و باشکوه ترین هدیه ای بودی که در تمام سالهای عمرم از خداوند گرفتم.چطوری بگم......تو توی تمام بندبند تنم وتمام سلولها و تمام رگهاو مویرگهام جاری هستی...نیکانم شاید یه روزی بزرگ بشی و با خودت فکر کنی چه مامان دیوونه ای داری!!! اگه بهت بگم حداقل روزی ده بار جلوی آیینه میایستم و اون صورت کوچولوی قشنگ معصوم ومهربونتو به صورتم میچسبونم و از ته دل از خداوند تشکر میکنم.   

 

نیکانم اگه زندگی انسان خلاصه بشه توی سه مرحله مرحله اولش کودکیه مرحله زیبای پادشاهی .....لوسی وعزیزدل مامان بابا بودن........مرحله دوم مرحله عاشقانه ایه که با پیوند قلبت به دیگری نیمه نا تمام وجودت تمام میشه...مرحله عاشقی و دلباختگی....... نیمه دیگه وجودی من پدرت بود که با تمام وجودم دوستش دارم و بخاطر تمام مهربونیهاش تمام عمر مدیونشم.. عزیزم آرزوی من اینه که تو هم در بهترین زمان وبهترین مکان بهترین زوج دنیا قسمتت بشه.......و اما مرحله سوم مرحله کامل شدنه ..مرحله متعالی شدنه ..مرحله ایه که خدا قطره ای از اقیانوس بیکران خالق بودنشو به انسان هدیه میده و در واقع بزرگترین نعمتشو به بنده هاش عطا میکنه تا یه بار دیگه بنده هاشو شرمنده لطف بی انتهاش بکنه...این مرحله زیبا  مرحله مادر شدنو و پدر شدنه...آره عزیزکم با وجود تو...تنها با تو... نور الهی دروجود من و بابایی متجلی شده و احساس زیبای تکامل در وجودمون شکوفا.......

دیگه هیچ چیزی از خدا نمیخواهیم به جز سلامت و سعادت و سربلندی تو.....

***دوستت دارم این جمله رو تک تک سلوهای بدنم روزی صدها هزار بار فریاد میزنند سرزنده و سربلند باشی در همه عمر***   

                             

نظرات 6 + ارسال نظر
بابائی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ

نیکان عزیزم دهمین ماه تولدت را بهت تبریک میگم و امیدوارم که 144 تا ده ماه زنگی کنی ، با آرزوی بهترین وشیرین ترین روزهای خوش زندگی برای تو

مینا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://radinkocholo.persianblog.ir/

آقا نیکان خوشگل 10 ماهگیت مبارک باشه، چه مامان خوب و با احساسی داری و چقدر قشنگ و زیبا برات نوشته، امیدوارم جشن 10 سالگی ات رو بهت تبریک بگم.

مامان سیاوش دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ب.ظ http://siavashbandeh.blogfa.com

چه زیبا احساساتت رو بیان کردی عزیزم من هم با تمام وجوداین احساس رو درک میکنم . همیشه سرافراز باشی نیکی خوشگل و دوست داشتنی. ادرس وبلاگت رو به لیست پیوندای وبلاک پسرم اضافه کردم البته با اجازت . هزارتا بوس

لاله و کسرا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ق.ظ

سلام به بابایی نیکان
من مجبور شدم ماشین حساب در بیارم ! میخواستم ببینم چند سال برای این پسر طلا آرزو کردین !!
مبارک باشه ده ماهگیت عزیزم

مامان طاها چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.tahakochkolo.blogfa.com

سلام پسر نازو خوشگلی دارید تولد ۱۰ ماهگیش مبارک . راستی هم اسم خودتون قشنگه هم اسم پسرتون. راستی با اجازه من لینکتون کردم خوشحال میشم به منم سر بزنید

مامان آوینا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ http://mamani1388.blogfa.com/

سلام عزیزم پسر نازی دارید تولد 10 ماهگیش مبارک انشاء الله تولد 120 سالگیش من هم یه دختر دارم 6 ماهش است اسمش آوینا است خوشحال میشم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد