نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

این دو ماهه

سلام بالخره ما هم آپیدیم  

 

وای این دوماهه خیلی خبرا بوده و مامان تنبلم فرصت نوشتن نداشته 

  

خلاصه اخبار: 

 

- چهار شنبه 2 تیر 1389 برای اولین بار به مهد کودک رفتم دوروز آزمایشی و بالا خره از روز یکشنبه 6 تیر ماه بصورت رسمی وارد مهد شدم(اولین چیزی که توی اولین روز مهد یاد گرفتم این بو که بگم نی نها گریه میکنن ، با ایما و اشاره) 

 

- خاله شهر 1 تیر ماه واسه همیشه رفت آمریکا ...خاله شهره جون ایشالله هرجایی که هستی خوب و خوش و سر حال باشی و بزودی یه نی نی خوشگل بیاد توی دلت منو مامانی دلمون حسابی واست تنگ شده 

-مامانم از اول تیر فعالیت تجاری خودشو شروع کرد

-بالاخره ترک کردم ...چی رو ترک کردم؟؟؟؟

خوب معلومه شیر مامانو ...سه شنبه اول تیر ماه 1389 بصورت رسمی و کامل شیر خوردنو با موفقیت ترک نمودم..من در سن یکسال و پنج ماهگی شروع به ترک کردن شیر نمودم و قبل از یکسال نیمگی موفق شدم مدرک بگیرم 

   

- واکسن 18 ماهگی رو با درد فراوان و تب شدید + دو روز کامل فلج شدن طی کردم ......دیگه رفت تا 6 سالگی (هورااااا)

-زبونم حسابی راه افتاده و خیلی کلماتو دیگه میتونم بگم از جمله:

گیس= خیس

کیک =همون کیک خودمون

بادا =بادوم

کِش کِش یا میش میش = کش مش 

تی تیش= لباس 

اوتاد= افتاد 

نیش= نیست 

مِهی= مامان مهری(مامان بزرگ) 

عمو 

مادررررررررر 

شی= شیر  

تی تیش دَ دَ= لباس بپوشیم بریم دَدَ  

جوبار= جوراب  

هاپو میگه: هاپ هاپ گنجشکه میگه :جیک جیک 

خروسه میگه :قوقولییییییی قوقو 

کلاغه میگه : قار قار 

کانگورو میکه :ج ج ج پیشیه میگه : مَ ئوووو 

الاغه میگه : عرررررر عَرر گاوه میگه : ما ما 

قورباغه میگه :قخوووووووووور 

مرغ میگه : قُد قد قد قدا  

اردکه میگه : کووَک کووَکبَبَعی یگه : بع بع

 

نظرات 12 + ارسال نظر
mohammad دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.bya2.ir

سلام دوست خوبم
مطلب جدیدتو خوندم، خیلی عالی بود. امیدوارم بیش تر بتونی وقت بزاری.
راستی امکانش هست لینک منو تو وبلاگت بزاری، اگه خواستی تبادل لینک کنی تا منم لینکتو تو سایتم بزارم بهم ایمیل بزن.
فروشگاه اینترنتی بیاتو
سایت www.bya2.ir
ایمیل info@bya2.ir

تینا (مامان حسام) شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ق.ظ

آپیدنتون مبارککککککککککککک

نیکی جون فعالیت تجاریت مبارککککککککککککک

نیکان جون ترک کردنت و مهدکودک رفتنت مبارککککککککککک

مبارکککککککککک مبارکککککککککککک مبارککککککککککککک

نگاه شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

مبارکا باشه . کلی کار خوب یاد گرفتی آقا نیکان گل . آفرین پسر خوب.
مامانش تبریک برای فعالیتهای تجاری انشاءالله کارتون پررونق بشه
در آخر دلم براتون تنگولیده خانومی .

خاله مهسا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

قربونت برم من به مامان تنبلتم بگو زود به زود واست بنویسه

شهره جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام خانم تاجر
فعالیت تجاریت مبارک .
مهد کودک رفتن نیکان مبارک
ایمیلم رو گذاشتم حتما ایمیل بزن . ایدی یاهو مسنجر با ایمیلم یک هست . منتظرتم
شماره من ۶۹۱۱ - ۲۳۵ - ۸۳۲
ما حدودا نه ساعت ونیم از شما عقبتر هستیم
نیکان رو ببوس . دلم براتون تنگ شده .دوستون دارم

هنگامه وسارینا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://perim.persianblog.ir

سلام سلام نیکان جونم خوبه؟ کلی دلم واستون تنگ شدبعد کلی وقت وبلاگ سارینا رو بروز کردم ..خوشحال میشم سربزنیه

مامان سیاوش چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://siavashbandeh.blogfa.com

نیکی جونم دل من و سیاوش هم حسابی برای شما و نیکان گلم تنگ شده . قرار رو پایه هستم . نیکی جونم بازم تبریک میگم شروع کار تجاریت روامیدوارم مثل همیشه موفق باشی و کارت روز به روز پر رونق تر. نیکان گلم حسابی برای خودش مردی شده مهد میره و ترک کرده !!!! دست راستش زیر سر سیاوش باشه ؟! هزار تا بوس محکم و آبدار

شهره جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

بی معرفت حداقل ایمیلتو بده دلم برات تنگیده . این چکاری هست که تو اصلا وقت نمیکنی . حتی اینجا رو اپ کنی .
زود یه قرار اینترنتی بذاربگو چه ساعتهایی میتونی من تنظیم کنم
پسرت و ببوس .

سلام شهره جو ن منم دلم واست تنگیده ...واست ایمیل زدم امیدوارم به دستت رسیده باشه
اگر ایمیلمو دیدی زود زود جوابمو بده

شهره سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام دوست بامعرفت
مرسی ایمیل فرستادی . دیدم . ساعت 10.30 تا 2 شما اینجا 2تا6
هست که خوابیم . من 7-تا .......... شب شما هستم . بجز 2 روز که کلاس دارم دوشنبه وچهارشنبه
بازم ببین تو ساعت 7 تا .... میتونی ان بشی . من اددت کردم .
اگر نتونستی یه ساعتی رو که می توتی مشخص کن اف بذار من هستم . حتما وسریع
دوستون دارم .

قربونت برم دلم واست یه ذره شده

سفرنامه‌های پرنیان دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://parniansafar.persianblog.ir/

آخی! مامانی چی کشیده تا درد واکسن از تن تو بره
...
من هم با یه سفرنامه دیگه اومدم

هنگامه وسارینا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

کجایی تو نیی جونم خوبی؟ نگرانتم..خیلی وقته ازت بی خبرم

هنگامه وسارینا پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://perim.persianblog.ir

چه عجب خانوم خانوما...نمیگی دلمون واست تنگ میشه؟ مهد کودک رفتن نیکان رو تبریک میگم و من عاشق شیرین زبونیاشم ولی عکس نتونستم ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد