نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

پسرم نیکان روز آغاز تو روز آغاز خوبیهاست

 

اوج شکوه یک زن ٬ زیبا لحظه ایست که طنین دلنواز گریه نوزادش....اورا مادر خطاب میکند 

 

عزیزم تولدت مبارک 

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنم 

 

که خود گنجینه زیبایی های عالمی 

  

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت 

 

 

چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر 

 

 گویم.. ؟  

 

 

چگونه کهکشان بیکران احساسم را در کلامی بیان 

 

 کنم..؟ 

  

ای ظرافت تپش قلب چکاوک.... 

  

ای بهترین بهانه برای بودن و تعالی من....  

 

 

تو را بر رفیع ترین قله احساسم قرار داده  

 

و با تمام وجود فریاد بر می آورم  

 

که روشن ترین فرداها 

   

تقدیم تو باد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد