نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

واکسن یکسالگی

 

 

امروز یکشنبه ۲۷ دیماه ۸۸ اینجانب نیکان میریان یکسال و یک هفته دارم.... 

امروز با مامانی و مادر بزرگ رفتیم واکسن یکسالگی زدیم .. البته من که گریه نکردم...فقط یکم صدای گریم از نی نی های دیگه بلند تر بود......بعدشم رفتیم پارک قدم زدیم و یه شیر موز بمناسبت بزرگ شدنمون زدیم تو رگ....آی حال داد................ 

بعدشم توی کالسکه خوابمون برد ...الانم توی خونه در حال شیطونی کردن بسر میبریم

نظرات 15 + ارسال نظر
مامان طاها یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.tahakochkolo.blogfa.com

امیدوارم که حالت خوب باشه خاله. مامانش مواظبش باش

آروین و مامانی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ

آخ الهی بمیرم که آمپول زدی

آروین و مامانی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

نیکی جون نتونستم برم یعنی نشد نمیدونم چه جوری برم آخه آدرسه عجیب و غریبه
بوس
میشه بیشتر راهنمائیم کنی

آروین و مامانی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

قربونت برم که شیر موز تو رگ زدی و در حال شیطونی هستی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

لاله و کسرا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ق.ظ

خوش به حالت خاله
دیگه واکسن تا یه مدت طولانی نداری
به به روشم شیر موز خوردی دیگه انگار که نه انگار که واکسنی زدیا !!

نگاه دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ

ما هم دوست می داشتیم واسکن بزنیم آخه بعدش بهمون شیر موز می دادند و ما می زدیم تو رگ خوش به احوالالتون نیکان خان که واسکن زدی هزار تا بوس خاله از راه دور واست می فرسته

آرام دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ق.ظ

خاله قربون اون شیطونیات عزیزم .

خاله دیگه مردی شدی یه کمی هم مواظب مامان باش . باشه؟؟؟؟

اگه پسر خوبی باشی یه جایزه پیش خاله آرام داری .
بوسسسسسسسسسسسسسسس واسه پسرم که مرد شده .

مونا مامان گلسا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.golsa-1387.persianblog.ir

سلام عزیزم یک سال و یک هفتگیت مبارک.
شیر موزم نوش جونت گلم

لیلا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://photoblog.com/youness

عزیزممممم.... بزرگ شدنت مبارک.... ایشالله روز یونس من باشه که مثل شما مرد بشه....
مامان نیکی ممنون که برای یونس یادگاری گذاشتی... :)

سارا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ

نیکان سفید برفی خاله سارا به فدات ..........
تولد یکسالگیت مبارک عزیزم ایشالا سالیان سال در کنار مامان بابا به سلامتی و سربلندی زندگی کنی ....
الهی بمیرم که واکسن زدی دردت گرفت امیدوارم که بدن نازت در مقابل همه بیماری ها مصون باشه .....
بوس واسه نیکان و مامان نیکی

آروین و مامانی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ب.ظ

راستی اسمم محبوب هستش خانمی

آروین و مامانی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

نیکی جون من هر چی وارد میکنم نمیشه آین آدرسه خیلی طولانیه باید همه رو با هم وارد بشم
آخه چرا نمیشه
بوس

مونا مامان گلسا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.golsa-1387.persianblog.ir

با اجازه شما رو لینک کردم

آروین و مامانی سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام نیکی جون ممنون از محبتت از نظر من طوری نیست انجام بدی ولی دوست دارم یاد بگیرم خودمم میشه بیشتر راهنمائیم کنی و بگی اول چی رو وارد کنم و بعد چی رو
یه دنیا ممنون از نیکی جونم بوس

آروین ومامانی سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

نیکی جون باید تو یاهو سرچ کنم؟
اول چی را وارد کنم ؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد