نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

تولد 8 ماهگی

   امروز ماهگرد 8 ماهگی آقا پسر دسته گلمه    

 

ادامه داره..............

امروز ماهگرد 8 ماهگی آقا پسر دسته گلمه   

                          

نیکان تا این لحظه مهارتهای زیادی یاد گرفته  

مثلا: 

بدن کمک میشینه  

حالت نشسته میتونه بچرخه 

عقب عقب میخزه  

خودشو به حالت چهار دست و پا نگه میداره ولی بعد از چند ثانیه میخوره زمین 

کلمات   بابا...دَدَ..ماما..خخخخخخخخخخخ...تففففففففففففففف...بووووووووووووووووو..اِه ههه..َ 

اََََََََََََاااااااااََََََََََههههههههههه...رو بخوبی تلفظ میکنه 

آواز میخونه (اینجوری:اوووووووووووووووووووووو..اَااااااااااااااااااااااااااااا...بوووووووووووو..و...) 

با صدای بلند میخنده 

راستییییییییییییی...خوش اخلاق شده 

خونه مامان بزرگاش که میره نمیخواد برگرده 

نون خور شده چه جوووووووووووورم...یه تیکه نون یا بسکوییت دستش میگیره و دِ بخور 

شدیدا با مامی شدن مخالفت میکنه ..حسابی باید سرگرمش کنیم تا اجازه بده پوشک بشه (خلاصه پوست میکنه) 

ابراز احساسات میکنه.... مثلا وقتی میونَش با خاله مهسا خوبه به نرمی و مهربونی میخورتش وقتی هم که بده وحشتناک گازش میگیره 

           عزیز دل مادر تولد 8 ماهگیت مبارک 

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله مهسا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

یه چیزو جا انداختی، تازگی ها خالشو با محبت میخوره

هنگامه مامان سارینا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://http://perim.persianblog.ir/

سلام نیکی جونمم تولد گلپسرمون مبارک ..وای چه خبرا بوده ما بیخبریم عزیز دلم افرین که یاد گرفتی دنده عقب جلو بری..ولی این مامان گلت که به من خبر نمیه که بیام تورو ببینم برای کارای شیریت ذوق کنم ...........ولی من خیلی توو مامان گلت رو دوست دارم

صارم شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://ash-simorgh.blogsky.com/

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق

تقصیر چشمای تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق ؟

سلام وب قشنگی داری به من هم سر بزن تبادل لینک هم میکنم بانام اشیانه سیمرغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد