نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

سومین دندون

بالا خره سه دوندونه شدیممممممممممممممممممممممم 

مامان میگه سه مروارید 

 تا چند روز دیگه چهارمیشم میاد 

 سومین دندون من دندون سمت چپ بالاست..........

نظرات 5 + ارسال نظر
خاله زهرا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ

الهی من فدای اون دندونات بشم عزیزم

هنگامه مامان سارینا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام سلام مبارکه خاله جونم.خصوصی داری؟

خاله جون منظورتو از خصوصی متوجه نمیشم

خاله شبنم ( اهورا ) پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

نازی گلم . کاش مامان گلت عکس صورت ماهت با دندونای جدیدتو میذاشت یادت نره وقتی دارن ازت عکس میگیرن حسابییییییییی بخندی ناز ناز من

خاله شهره جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

گل پسر مبارکه . نیکان جونم یادمه مامانت برای اولین دندونت چطوری هیجانی شد حتما الان سه برابر ذوق کرده مواظب مامانت باش خاله .

مینا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام عزیز دلم .الهی فدات شم اگه نیکا منم زنده بود عین تو شیرین بود ایشالا خدا تورو واسه مان بابا نگهداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد