نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

واکسن یکسالگی

 

 

امروز یکشنبه ۲۷ دیماه ۸۸ اینجانب نیکان میریان یکسال و یک هفته دارم.... 

امروز با مامانی و مادر بزرگ رفتیم واکسن یکسالگی زدیم .. البته من که گریه نکردم...فقط یکم صدای گریم از نی نی های دیگه بلند تر بود......بعدشم رفتیم پارک قدم زدیم و یه شیر موز بمناسبت بزرگ شدنمون زدیم تو رگ....آی حال داد................ 

بعدشم توی کالسکه خوابمون برد ...الانم توی خونه در حال شیطونی کردن بسر میبریم

جشن تولد من ومامان

 

 

 

  

بعله بالاخره جشن تولدمونو (تولد من ومامانی که دیروز بود)برگزار کردیممممممممممم 

اونم چه جشن تولدی!!.......... 

جای همتون خالی بود 

اول از همه باید از خاله های گل ومهلبونم یه عالمه تشکر کنم که اینهمه به من لطف دارن و واسم اینجا یادگاری های خوشگل مینویسن..... 

بعدشم باید بگم امروز شنبه من رفتم واکسن بزنم ...اما گفتن برو وفردا بیا  

قدم ۷۲ سانتیمتر....وزنم ۹کیلو و ۲۰۰گرم و دور سرم هم ۴۶.۵ بود....خوب خانم دکترگفت همه چیز  خیلی عالیه و نه اضافه وزن دارم و نه کمبود ...رشدم هم خوب بوده.... وهمه چیز نرمال و عالی ...

مامان وبابایی کلی حال کردند واسه خودشون 

چندتا از عکسای تولم توی ادامه مطلب هستش  

چند تاعکس  هم رفتم آتلیه گرفتم..البته با کلی ادا و اصول....که تا چند وقت دیگه میزارم توی وبلاگم 

برای دیدن بقیه عکسام به ادامه مطلب بروید ...لطفا

ادامه مطلب ...

عکس

اینم از تولد کوچولوی سه نفری من وبابا فرزاد ونیکان  

نیکان یکساله

 آخرین عکس نیکان قبل از یکسالگی

نیکان شب قبل از تولد یکسالگیnikan