نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

هفده ماهگی

نیکان گلم امروز ۱۷ ماهه میشی و متاسفانه مامانت دل ودماغ حسابی نداره واسه نوشتن آخه یکی از دوستای خوبت (سوژین) دچار مریضی سختی شده  

                                  

الهی که به حق پاکی ومعصومیت همه نی نی ها و بحق مهر مادری تمام مادرهای دنیا خدا دوست گلتو از بیماری نجات بده   

                                                             

                                       

                                  

 

                                     

نظرات 7 + ارسال نظر
خاله مهسا جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

نیکان جونم دلم واست خیلی تنگ شده انشاالله که دوستتم زود خوب بشه

سارا شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

نیکان جونم تولد هفده ماهگیت مبارک باشه خاله جون.....انشالا که سالیان سال در کنار مامان بابای مهربونت سلامت و شاد باشی....بوووووس

شهره سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام . نیکی‌ جون . ما یکشنبه رسیدیم آمریکا. اینجا همه چیز خوبه . ما دیروز خونه گرفتیم . ولی‌ فعلا خونه دوستمون هستیم . جمعه میریم خونه خودمون. قراره فردا موبایل بخریم . بات تماس میگیرم. ایمیلم رو مینویسم .ایمیل بزن




مونا مامان گلسا سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ

عزیزم ۱۷ ماهگیت مبارک

شهره شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام کجایی‌ دارم نگرانت میشم . همه چی‌ خوبه . یه خبر به من بده

آریانا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://petiteariana.blogfa.com/

ایشاللله دوستت زود زود خوب بشه

۱۷ ماهگیت هم مبارک نیکان خوشجله

قالب وبتم خیلی نازه مثل خودت

مینا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://radinkocholo.persianblog.ir/

سلام نیکی جان
من و رادین هم برای سوژین کوچولو دست به دعا شدیم و از خدای مهربون می خواهیم هر چه سریعتر خوب بشه، از طرف من به مامان این دختر کوچولو هم دلداری بده و بهش بگو انشا الله دختر گلت خوب می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد