نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

سرما خوردگی

سرما میخوریمممممممممممممممممم..... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ http://radinkocholo.persianblog.ir/

سلام مامان نیکان عزیز
امیدوارم نیکان خیلی زود خوب بشه
تنبلی نکن و وبلاگ پسرت رو زود به زود آپ کن
من تقریباً هر روز سر می زنم
قربان تو
مینا

خاله شهره چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ

مواظب گل پسر باش تا زودتر خوب بشه . در ضمن نشد اینبار ببینمت من رفتم تهران . خیلی منتظرت بودم تو عروسی ببینمت خیلی خوش گذشت کاش میومدی

خاله هنگامه وسارینا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

عزیزم تو هم سرما خوردی//امان از این سرما خوردگی که چند روزه منو سارینا رو هم انداخته حسابی.....دوستتون دارم ...بوس.مواظب خودت باش زود خوب بشی

محبوب مامان آروین یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ http://arvinkocholoyema.persianblog.ir

سلام مینا جون
امیدوارم هر چه زودتر نیکان جون خوب بشه
از آشنایی با شما خوشحال شدم
به ما هم سر بزنید در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
بوووووووووووووووووووووووووس

راحیل چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام به مامان نیکان و نیکان گل.هرچند آقا نیکان مون رو نیاوردی ببینیمش اما از همین جا هم دلم براش ضعف رفت.بوس برای نیکان خوشگل خاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد