نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

چند تا عکس

شاخه گلی برای مامان...  

  

  

 آب بازی میکنیممممم    

                                               

                       

مهندس میشوییییییییییییم 

                    

ما کوچیک شماییییییییییم 

                                

                           

اینم یه لبخند زیباااااااااا 

 

        

نظرات 18 + ارسال نظر
لاله سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ق.ظ http://kasra-pres.blogfa.com

زهره جون ماشالا به این گل پسر
براش اسفند دود کن
امیدوارم به زودی از نزدیک ببینمش
بوس به نیکان گلم

مرسی لاله جون به پای پسر شما نمیرسه..منم دوست دارم کسری جونمو از نزدیک ببینم

خاله مهسا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ

نیکان جونم نمیدونم من چی دارم که تا منو میبینی میخوری منو

خاله زهرا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ق.ظ

این عکسهای نیکان را که میزاری دیگه نمی تونم کار کنم همه حواسم بهش پرت میشه

پرگل سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

جیگر اون لبخند خوشگلتو برم. انشاالله همیشه شاد باشی عزیز دل خاله.

لیلا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ

منم پسرمو میخواااااااام دیگه..... این نیکان منو داره میکشه با این عسکای مامانیش.....

مامان مهری(مامان بزرگ نیکان) سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

تمام دنیای من نیکانه..عشق و امیدم نیکانه..تمام آرزوم خوشبختی و سلامتی وسعادت نیکانه

شیدا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

دوست داشتنی مییییییییییییییییییییی خورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عزیییییزیم
بوس بوس بوس بوس.........

بابای نیکان سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

پسرم امروز سر کار خیلی دلم واست تنگ شده بود برای همین یه سر به وبلاگت زدم وکلی با عکسهای قشنگت هال کردم
امیدوارم که همیشه خنده رو باشی - می بوسمت
سعی میکنم امروز زودتر بیام خونه

مامان سارینا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

هزار تا بوس خوش تیپ من

محسن چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام عمو من پسر عمه باباتم دیشب با هم پارک بودیم این عکسهات خیلی خوردنیه یادم باشه اولین فرصتی که دیدمت دوتا گاز حسابی بگیرم بهت
راستی این عمو کوچیکه کجاست ؟؟؟
فعلا بای دوباره میام

مامان رادین چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://radinkocholo.persianblog.ir/

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارین
اگر دوست داشتین به وبلاگ رادین هم سر بزنین و نظرتون رو بگین
آقا نیکان خوش تیپ و خوشگل رو هم ببوسین
مامان رادین

مامان آتریسا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ق.ظ

سلام نیکان جون..ماشالله هم خیلی خوشگلی هم هزار ماشالله مامان خیلی با ذوق و سلیقه ای داری که وبلاگ به این خوشگلی رو واست طراحی کرده

نگامه جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ق.ظ http://kianinasabha.blogfa.com

سلام زهره جونم

خوبی؟

مرسی که به وبلاگ بچه ها سر زدی.

منم شما رو لینک میکنم...................................

بوس وایه رفیق ایلیا نیکان گلیییییییییییییی...

مامان سارینا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ http://perim.persianblog.ir/

خاله جون قدم رو چشم ما بگذارین بیاین وبلاگ سارینا

امیر علی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ق.ظ

چه جیگریه این نیکان
خدا حفظش کنه واسه مامان بابای خوش سلیقش

مامان سارا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ http://dokhtaramsara.blogfa.com

چه پسر خوشملی
ببوسش

مادر پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ

الهی قربونش برم نیکان قوت قلب منه همه ی زندگیمه

مامان سارینا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام گلی نیکان من خوبه؟ بخدا سارینا نمیزاره مطالب وبلاگشم نصفه شب مینویسم که خوابیده...تا میخوام بشینم میاد دستمو میگیره میبره اون اتاق.عین الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد