نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

عمو محمد

امروز عمو محمد از سربازی مرخصی گرفته بود برای همین مامان و بابا منوبردند  

خونه مامان مهری .........بای ..........چه کچل شده!!!........ این عمو!!!....... بهاربیست                   www.bahar-20.com

من هم تا قیافه عمو محمد رو دیدم حسابی تلسیدم و یه عالمه گریه کردم آخرش مامان و بابا رو مجبور کردم بریم خونه مادر 

 

اونجا خاله مهسا و مادر هی با هم دعبا میکلدند مادر میگفت بدش به من خاله مهسا میگفت بدش به من..من ته دیگه خسته شدم آخه مگه من اسباب بازیم؟......... 

 این آدم بزرگا چجوریند دیگه؟..... 

بعدش دانیال اومد و بعدشم خاله مهناز................... هی هی همشون بغلم کردند.... دیگه خسته شدم و تا می تونستم گریه کردم تا مامان و بابا رو مجبور کردم که بریم........... 

آخی یه نفس راحت........... 

تا ساعت ۲ بیدار بودم مامی و بابا حسابی  خسته شدند بعدش مامان هی هی برام شعر خوند تا خوابیدم.بهاربیست                   www.bahar-20.com

نظرات 2 + ارسال نظر
ع جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ق.ظ http://www.wxyz.blogsky.com

افرین نیکان خوب شرح میدی

مرسی

زهرا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

الهی من به فدای نیکان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد