نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

اولین دندان

                        

چند روزیه که لثه های من خیلی میخاره همش دست خودم ومامانی وبابایی وهرکی که بغلم میکنه میگشم تو دهنم امروز مامان برای اولین بار به من فرنی داد من اولش نمی خوردم ول بعدش دیدم انگار بد نیست مامان به اندازه 2 تا قاشق مربا خوری به من فرنی داد  منم فک کردم خیلی دیگه بزرگ شدم

نمیدونم چرا مامان تا دستشو خوردم جیغ کشید و گفت مبارکه پسرم(( اولین دندونت در اومده ))

مامان از خوشحالی شوکه شده به من میگه دیگه مرد شدی

امروز مامان وبا بایی واسم جشن دندون میگیرند

هوررررررررررررررررررررررراااااااااااااااا 

اولین دنون من دندون سمت چپ فک پایینمه

راستی الان 2 هفته تمامه که من میتونم پاهامو محکم بگیرم یعنی دیگه میتونم وزن خودمو رو پاهام تحمل کنم بابایی میگه مرد شدی دیگه میتونی رو پاهای خودت بایستی  دیگه باید بری سر کار

من که اصلا نمی فهمم مامان و بابا چی میگن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

  





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد