نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

نیکان...ستاره درخشان آسمان

عشق من نیکان در تاریخ ۲۱/۱۰/۸۷ساعت ۱۲:۴۵ظهربا قد ۴۸سانت و وزن۲.۷۵۰کیلودر بیمارستان سعدی اصفهان پا به عرصه گیتی گذاشت

من و دانیال

 

 

این آقا خوشگله ماییم بغل پسر خاله جونمون دانیال گله

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

نیکان جون پسر خالت هم مثل خودت نازو خوشگل

مامان سارینا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ http://perim.persianblog.ir/

سلام خانومی وای اسفندو دود کن واسه این آقا پسر ناز و هودت که این قدر با سلیقه ای ....اگه ایرادی نداره من وبلاکتو اد میکنم به لیست دوستای سارینا

خاله زهرا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

من فدای هر دوی شما بشم که اینقدر دوست داشتنی هستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد